JAG LEVER.

0kommentarer

Hejsanhoppsan.
Livstecken från mig - check.
Det hade visst blivit lite upprört och livat då mina kära vänner hemma fått för sig att något hänt mig eftersom jag inte visat något sorts livstecken i form av blogginlägg eller facebook-update. Haha älskar er för att ni bryr er så mycket men jag undrar om detta är ett tecken på att jag i vanliga fall är alldeles för aktiv på nätet. Kanske borde tagga ner lite då folk börjar tro att jag råkat ut för en olycka då jag icke uppdaterar. Sötegöte.
Jag har spenderat dagen i Helsingborg, bästefine. Degat tillsammans med mimmski och oskar, "kollat på film" (ligan somnade efter tio minuter) och sen ikväll har Johanna och jag varit och jobbat på konserhuset. Vi hade hand om disken och det gick asbra. Jag är dock helt slut i huvudet nu. Gårdagen var awesome (som alltid) och den började med tjejsnack och vinpimpling, sen bar det av mot Emil (min telefon trodde att jag hade hamnat i Danmark...) och efter förfest där så åkte vi ner till Tivoli och dansade heela natteeen. SÅ KUL.
Nu ska jag sova.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej