Helvetesveckan.

1kommentarer

Nu är helvetesveckan över och tentan är gjord. Jag är nöjd och igår hade jag en kalasfin kväll tillsammans med log/aud-klasserna. Superhjältetema på sittningen, jättegod mat och asbra musik. Idag är första gången jag bara var hemma utan att ha måsten, och det var så skönt! Lisa och Stina kom förbi en sväng för att hämta sina saker, då blev det fika med glas&bär. Annars har jag mest laddat inför jobbet som var på konserthuset ikväll. Superkul med bra människor och inte så mycket folk. Nisse Landgren gjorde bra ifrån sig och alla var nöjda. Jag hälsade även på herr Landgren vilket jag gärna skryter lite om hehe.

Nu sitter jag på världens segaste pågatåg och är på väg hem. Sovasova och imorgon står lundahäng på schemat, det ska bli himla trrrevligt! :)
Om en vecka är det typ maj?! Vad hände med att detta året sprungit iväg? Jaja massa kul kvar att göra sen är det sommar!!!
Over and out
f

1 kommentarer

Johanna

21 Apr 2012 23:08

Jag kom på att jag har spelat en konsert med honom, är vi lika coola? ;)

Kommentera

Publiceras ej