candy kane

2kommentarer

Jag har gjort en ny låtlista på spotify för dammsugartillfällen och städdagar ---> dansa, dammsuga, STÄDA! <--
Det är låtar som passar sig perfekt kvällar som denna när man måste städa och behöver en liten pepp.
Mitt rum är nu längre inte en sanitär olägenhet som min mamma så fint beskrev det...Hon bor 33mil bort men känner mig väl lite för väl för att veta att städning inte toppar min lista av "det-här-vill-jag-göra-idag" saker. Ringde hem och skröt lite om min städning innan hehee. Bekräftelse - CHECK.
Jag har en ny bok liggandes bredvid mig och jag vill börja läsa nununu. Det var så länge sen jag kände så inför en bok. Men denna verkar vara en sådär åh-vad-mysigt-att-läsa-bok och det har jag sakkknat. Behöver lite verklighetsflykt. En liten hattaffär på hörnet av Marita Conlon-McKenna.
För övrigt så LÄNGTAR JAG TILL VALBORG!!! Eller i alla fall till helgen men mest till valborg. Då kommer mina finfinfina vänner ner hit och vi ska ha sååå kuuuul med alla mina fina vänner häääääärrrrr. woopwoop. Längtarlängtarlängtar.
Jaja annars har jag inte så mycket mer att berätta.
En kopp te och bokläsning?
Ja tack.
sååå
over and out
f.
www.weheartit.com

2 kommentarer

Sofie Zirath

24 Apr 2012 08:51

Frågestund på bloggen ställ gärna en fråga eller två!

PS: Dom som kommenterar med sin blogg blir länkade i ett inlägg där frågorna och svaren kommer upp!

DIREKT LÄNK TILL FRÅGESTUNDEN:

http://sofiezirath.blogg.se/2012/april/fragestund-ingen-fraga-ar-dum.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer..

Kramis

Louise

24 Apr 2012 22:14

Du är världsbäst, och en miicket duktig städare! LOVE <3

Kommentera

Publiceras ej