a word is just a word, 'til you mean what you say .

0kommentarer

and love isn't love 'til you give it away.






Godkväll. Har haft en underbar helg hemma, iofs med vissa tråkiga inslag, men mestadels var den superfin! Fick träffa min bästa familj+ farmor, morfar&ann-marie + mina fina vännerna sara, tovie och jossan. Babbel, scones, packning, god mat, skratt och mycket mer förgyllde dagarna hemma. Men igår kom jag till mitt älskade Lund, njöt när jag gick ifrån Mårtens-torget och hemåt för det är så himla fint. Stämningen och människorna här gör allt så himla bra.
_______
Idag hade vi första psykologilektionen, människans utveckling del 1, med dr Elia. Tror denna kurs kommer vara otroligt givande och rolig, dock är det massor med arbeten och tufft tempo. Dessutom var det enda man kunde tänka på under dagens föreläsning Elias armhålor...För ur dessa (hör&häpna) stack luddigt svart hår ut!! Människan hade linne på sig och har säkert inte rakat sig under armarna på två månader...(Y)
Sen blev det fika på delphi hos Lisa, supermysigt!
Pratar just nu med världens bästa Sara i telefonen, finafina vännen saknar dig redan! Men ses snart igen :)
nu -----> vetenskplig artikel (Y)
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej