mitt i natten .

2kommentarer

Denna dagen har varit otroligt lärorik. Hade Viveka och Birgitta(= måns zelmerlövs mamma) som föreläsare i kommunikation hela dagen idag. Lärt mig massor och är även en del förvirrad men det ska väl ordna upp sig. Skönt att slippa ifrån föreläsningssalarna iaf och göra något annat. Vi var på Locus Medicus som är medicinska fakultetens hus, en jättefin gammal villa. Satt i grupper om fyra/fem och pratade hela dagen, sånt gillar jag.
Kan också meddela att jag ser ut som en kärring när jag går. Blev "meddragen" av Lisa och Linnea på Step-bas idag, ASKUL! Men min otränade lilla kropp reagerade motstridigt efter två dagars träning och gör nu ont. Jag kommer behöva rullstol om jag ska kunna förflytta mig imorgon tror jag. + att vi ska till IKEA, men har mutat Lisa med en kanelbulle om hon drar runt mig (Y). ++ att jag ska tvätta och detta betyder springa upp och ner i trappor hela förmiddagen = INTE BRA!
letade igenom bilddagboken ikväll och fann bland annat detta guldkorn :)
Med två av mina absoluta favoritpersoner på varsin sida är bättre än bäst.
NU sova.
over and out.
f.
upp och ner, ner och upp.

2 kommentarer

Louise

16 Sep 2011 09:03

Åh vad jag saknar dig!!!

Utter

19 Sep 2011 09:21

kompis, jag saknar dig lite sådär mycket just nu! Pratade med bex om att du ska komma hit! Så komsi komsi :) !!

Kommentera

Publiceras ej