I won't let you go.

0kommentarer

James Morrison är min man ikväll. Spotify går varmt och hans ljuva stämma förgyller min kväll.
I morgon ska Elina och jag till Malmö och intervjua en livs levande logoped! Spännande som sjutton.
Sen ska jag hem och äta, sen förfest på Sparta med bästa klassen för att sedan gå på sittning. Klockan ringer dock runt 7 på torsdag, vilket innebär att jag nog kommer ångra att jag köpte in mig på vin och spritpaketet .... MEN den ångern ta vi då, för nu ska vi ha skoj! På lördag väntar FINSITTINGEN PARTUS! Som vi längtat. Hoppas bara alla kan klirra biljetter till det. Bästa Matilda kommer även till skåneland i helgen så ska mysa lite med henne innan hon ger sig ut i stora vida världen för äventyr.
Kanske ska flytta till Östra Torn, spännande. Supertrevlig tjej som hyrde ut ett rum, och det var megafräscht! Maybebaby time will tell. Ska sova på saken och avgöra imorgon.
Nu blir det lite himym innan jag somnar. lägenheten känns lite mindre ensam när man ser hur roligt de har, även om det får mig att sakna mitt gäng. Men nästa helg ska jag hem och krama några av dem, sen så dröjer det inte allt för länge innan jag får krama resten! LA i April med, det kommer bli legendariskt!
over and out
f.
såhär cool var jag innan fulsittningen i fredags. POSE !

Kommentera

Publiceras ej