hakuna matata

0kommentarer

En sak jag älskar det är att kolla på disneyfilmer, och ikväll stod lejonkungen på schemat hemma hos Lisa på delphi. Jag, lisa, linnea, stina och johanna stämde in i sångerna och snyftade lite på rätt ställen, himla fin film! Borde egentligen läst mer av psykologin, men när man får ett erbjudande som lyder "film, godis, te och trevlig sällskap?" kan man ju helt enkelt icke tacka nej!
___
Trivs för-övrigt så otroligt bra i mitt nya rum! Mamma och pappa var helgens hjältar då de kom ner hit och hjälpte mig med ALLT. Vi hann med flytt, IKEA, mat ute i lödde och en massa upp-packande innan de for hem mot måset igen. Så nu ligger jag här i MIN säng, och det är så skönt så skönt så skönt, sover 100% bättre! Dock ringer klockan tiiidigt imorgon för det är föreläsning redan 8.00 och jag som inte har någon cykel(nyckeln är borta...) måste åka buss. Köpte på tal om buss ett jojo-kort idag, så nu känner jag mig som en riktig lundabo, kan åka så mycket buss och pågatåg jag vill (Y) Eftersom tre nätet låg nere idag ställde det till lite problem, så efter en tjurig busschaufför så gick jag och skaffade kortet istället! Åkte dessutom med honom nu igen ikväll haha, sträckte stolt fram mitt kort och visade att jag allt kunde betala, tji fick han!
____
Nehe nu ska jag sleepa, som sagt klockan ringer redan typ 06.15 imorgon urk på burk!
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej