genom eld.

1kommentarer

Här ligger jag och kan inte sova, för typ femte dagen i rad....börjar tröttna på det lite nu. Som idag på step-bas-träningen, hängde inte med för fem öre just för att hjärnan var någon-annastans. Dels kan det bero på att vi har haft tidiga föreläsningar, start åtta noll noll och iofs slutar vi tidigt men ändå. Dock går vi hela dagen imorgon, men mest grupparbete så det känns kul. Ska i morgon även åka och skriva kontraktet med Hanna för rummet jag ska hyra av henne, känns himla bra. SEEEEEN blir det utgång med fina vänner här i Lund, ska testa på Lundanationen känns roooligt! Behöver nog gå ut och dansa av mig lite tror jag, känns som det var länge sen och denna gång utan Robinson-outfit.
_____________________
Nehe har egentligen inget att skriva som är av intresse för er.
Mer än kanske hej till mamma och pappa som jag förstår nu har börjat kika in här, iphone gör det lätt ;)





Nu ska jag försöka sova, läsa lite vetenskaplig artikel och snarka loss!
good night!
over and out
f

snaaaaaart kör vi !!!!! längtar till den sjunde oktober tvåtusenelva! <3

1 kommentarer

Utter och Bex

23 Sep 2011 18:44

FRITZIEEEEE!!!! Vi längtar en massa vi med!! Laddar med en utgång ikväll med :P

Vill bara att helgen ska komma då vi ska slå våra klackar i taket tillsammans och göra våra moves, vi kommer lätt göra succé!!!! :D

Pussssssssss

Kommentera

Publiceras ej