don't look back in anger.

1kommentarer

Just nu saknar jag mina nära och kära så otroligt mycket. Vill bara krama och hålla om dem allihopa på en och samma gång. Jag har haft en jättefin kväll med mina otroligt fina vänner här! Men just nu saknar jag de som känner mig allra bäst som förstår sig på alla detaljer. Jag är också så tacksam för alla jag har nära, ni är så fina och bäst! Varför blir man alltid så himla "tänkig" när man ska sova?
Jag saknar det så himla mycket att det värker i hela kroppen. Känner mig helt tom i knoppen och vill ingenting med någon eller något just nu. Vet inte vad jag ska tro eller tänka. VARFÖR invaderar alla giftiga tankar alltid huvudet vid fel tidpunkt.  Stop crying your heart out. Andas in och sakta ut, inse och förstå, allt kan inte vara eller bli som man vill. Man kan inte alltid stå på toppen, ibland faller man. Fallet känns hårt och jobbigt, men man tar sig igenom det. Andas in och sakta ut....
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. jag hatar att gnälla och vill inte vara den som mår dåligt. Men just nu känns det otroligt segt. Knuten i magen vill inte lossna och andetagen känns sådär jobbiga. Det är jobbigt, och det får vara jobbigt. "gå vidare" - men om man inte vill? Om man inte vet hur man ska göra ?!
Det löser sig, just don't look back in anger. Lär av dina "misstag" och försök på något sätt se det positivt även om det för stunden känns otroligt svårt.


Godnatt!
over and out
f

1 kommentarer

Louise

30 Sep 2011 09:40

<3

Kommentera

Publiceras ej