där sjönk det .

2kommentarer

Jag visste att det inte var bra och jag visste att det inte kändes okej innerst inne. Men har ändå på något sätt försökt förtränga den där känslan i magen bara för att det är bäst så. Det funkade inte och jag kan inte göra mer åt det. Men hade ändå det där fåniga hoppet. Hopp är ibland det bäst som finns och livsviktigt, men just nu känns det bara piss. Jag vet inte vad jag hoppades på egentligen, att det inte stämde? Att jag skulle få höra något som skulle vända på det. Lustigt hur en sak, en liten mening kan få hela magen att vända sig ut och in och ta fram deppigheten...Hade helt enkelt varit bättre att inte veta, att få leva i den där lilla bubblan om att allt var bra. Nu mår jag bara illa. Första gången jag verkligen försökte ge allt och det sprack, men kanske sen? Vad kommer mellan nu och sen, det är tanken på det jag inte orkar med ....
_______
Hatar tillgängligheten på internet. att man får reda på saker man inte vill. och att folk tar reda på saker som man inte vill dela med sig av. B L Ä .
over and out
f.

2 kommentarer

utter

28 Sep 2011 22:45

Fridaaaay!! upp med hakan, snart ses ju vi :D !!! love <3 <3

tony antonia

29 Sep 2011 14:41

fridis, det är bättre att ge allt och det blir piss än att inte göra det och undra. tycker jag. hoppas vi ses snart! kramar!

Kommentera

Publiceras ej