DANCE

0kommentarer

Haft en otroligt händelserik eftermiddag vill jag lova. Är så trött i benen att jag inte orkar ställa mig upp, true story. Idag klockan fyra hade jag, Lisa, Linnea, Stina och Johanna bestämt oss för att testa på Gerdahallens Afrodans-pass. Jag tänkte lite kaxigt att det räcker med att jag cyklar sådär tio minuter innan den tiden vi bestämt, och tog det alltså chillidill här hemma. Tills det ögonblicket kommer då jag inser att den förbaskade cykelnyckeln är borta! Sprang runt i lägenheten, hela trapphuset, utanför och ingen nyckel hittades .... Detta resulterar att jag i converse börjar powerwalka mot Gerdahallen, man tror att det är närmre än vad det är ska jag berätta för er. UPPFÖRSBACKE hela jäkla vägen, värre till fots än cykel kan jag också berätta. Med andan i halsen springer jag in och inser att det är KÖ till att betala.....panik...gubben framför vet inte vart han ska...tre minuter kvar till passet börjar.....kommer fram och blir insläppt, lovar att jag säkert såg helt galen ut efter svettpromenaden, inser att jag inte har en aning om till vilken sal jag ska till (fanns typ 100!) får springa tillbaka till receptionen och snällt be om hjälp haha, blir visad till salen där mina kära vänner står och flåsandes tar jag plats på golvet och då börjar dansen. HERREGUHD vad jag är otränad men skoj var det! Fler gånger bli det, men då ska jag vara ute i liiiite bättre tid. Nu blir det dusch sen ska jag belöna mig med MAT, smarrigt värre.
Köpte även en grapefruktsked innan idag så nu har jag äntligen käkat min älskade grapefrukt, tryckte i mig en apelsin också när jag ändå var igång. Äter longovital tabletterna, dricker mestadels vatten och käkar frukt och har nu börjat träna(blir dans mest) - känns som livet håller på att hamna på rätt sida igen efter sjuksommaren. Cyklar och går vart jag än ska och det är som sagt otroligt lömska uppförsbackar i denna stad, så man får faktiskt motion även om man inte vill, men det vill ju jag. Jag vill bara slippa flåsandet och svetten haha.
NU som sagt blir det dusch!
Gavin Degraw - not over you (Y) himla fint
finaste tovalova och jag! längtar till helgen då jag kan få ge dig en stor fet kram!!!!
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej