tankar.

0kommentarer

Jag har pendlat mellan ilska, frustation, ledsamhet och lite glädje idag. Det har varit en rörig dag för skallen och jag tror det är därför jag är så trött. Känner mig som en idiot, på samma sätt som jag inte vill annat än att du ska känna dig som en idiot. Känslan av att vara utbytt på en vecka känns inte direkt roligt, och efter allt som sagts känns det ännu surare. Det är lustigt hur man kan tro en sak om en person så visar det sig näst intill vara tvärt emot. Hämnd? I så fall är det otroligt grymt. Fy fan. Som jag skrev för några månader sen "man kan inget annat än ta chansen, det värsta som kan hända är att man faller handlöst till marken men då har man ändå försökt." Kul att man nu har fallit handlöst till marken och inte känns det bra någonstans.
MEN som sagt there's plenty more fish in the sea.... och jag är så otroligt glad över det skyddsnät av finafinafinafinafina människor jag har i mitt liv och jag älskar LUND och det jag gör! Så nu ska jag sluta hänga läpp och försöka lägga det bakomförflutna framför mig haha! Det är bara onödigt att slösa energi genom att vara ledsen! :)
nöjd tjej på 4år och första skidturen :)
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej