spännande.

0kommentarer

Fick mig ett fint gapskratt nyss. Vem sjutton har länkat min blogg på flashback?! Trodde först det var min skojiga lillebror, men det var det tydligen inte... Men det förklarar i alla fall den drastiska höjningen av statistik (Y).
Försöker läsa om människans utveckling men det går inget bra, som ni kan se själva. Kan bli spännande när hemtentan kommer sen..
______
Annars har jag varit på sjukhuset för PPD-test, som icke blev av eftersom jag har haft körtelfeber hela sommaren. Så ska tillbaka efter nyår, skönt ett stick mindre och jag är glad.
________
Jag vill ut och resa!! Funderar på att se om min käraste kusin vill åka med mig till Paris någon gång under nästa vår?(lojs?) Sen vill jag åka och hälsa på Moltaz i LA + jobbarkompisarna i London...Längtar också tills torsdag då jag ska sätta mig på tåget mot Kalmar igen, ska bli skönt att få komma hem lite. Missförstå mig rätt, älskar Lund men inget går upp mot familjen Anderssons residens!
_______
Lurigt inlägg. Trött i huvudet. Men har bestämt mig för att lägga det bakomslutna framför mig - eller vad är det Pumba säger i lejonkungen? Sluta älta, bit i hop och ta nya tag! Allt blir så himla mycket lättare då :) Hakuna matata helt enkelt.
Over and out
f.
Du är så bra! vad gör du nästa helg?

Kommentera

Publiceras ej