jisses amalia!

1kommentarer

Jag tar tillbaka det jag skrev innan, inte spännande någonstans utan helt jäkla sjukt. Kollade igenom den där flashback-tråden som jag tydligen låg uppe på och de där människorna letar upp bloggare och dömer deras utseende. Sexistiskt och elakt, men självklart också en del bra snack. Tydligen är det också en tjej som jag gick med i en del av gymnasiet som är med - världen är bra liten ibland haha :) (intressant vad man ger för intryckt, tystlåten? Jag som brukar snacka öronen av folk....? haha lite sådär småskoj).
och jag vet att jag har snygga vänner men som sagt det är insidan som räknas, eller hur? ;)
ingen anonymitet här icke. men har man valt att ha blogg så antar jag att man får stå för det. Lite otäckt bara. Tror jag föredrar att ha 8-20 läsare mot 120 om jag ska vara ärlig.
over and out
f.

1 kommentarer

utteeeer

03 Oct 2011 21:30

Frida bästa frida!!! Snart ses vi!! Vill ha fredag NUUUUUU :D !!!! <3

Kommentera

Publiceras ej