the longer the waiting the sweeter the kiss.

0kommentarer

Vi drar till Malmooooeee. Yep imorgon har vi en "ledig" dag så då far vi mot Malmö för att strosa runt. Lediga är vi kanske inte, mer föreläsningsfria, ska läsa tre kapitel i den fina lingvistikboken och kika över torsdagens uppgift också. Dagens föreläsning gav inte mycket mer än förvirring så får läsa mig till det istället. Vår vanliga föreläsare var på begravning så då fick vi en doktorand på halsen, haha. Stackarn, först skällde några för de inte hörde vad han sa sen verkade han hög halva föreläsningen. Tills det att jag förstod att han var gravt hörselskadad, skymtade två hörapparater när han for förbi, det förklarade kanske otydligheten lite.
___________________
Annars är livet ganska fint för tillfället tror jag. Förlorat mig till twitter också, inte bra. Som Lisa fint sa "frida nu är du överallt..." vilket kanske delvis stämmer men lite skoj är det allt. Blir lätt så med en iphone i handen tror jag, tragiskt men sant.
___________________
Har nog smällt allt lite mer nu, tror jag. Blir fortfarande chockad när man läser eller ser något om de där två. Men sånt är väl livet, det ska gå vidare. Med facit i hand såhär efteråt, med det jag vet nu så att säga, vill jag inte gå tillbaka. Måste dock börja sikta framåt på riktigt nu och släppa taget helt. Varför är det så jäkla svårt? Tror det hela gick så himla fort, jag hann inte riktigt med. Det gäller att glömma och börja drömma, på riktigt. Är så glad för Lund, vet inte vad jag hade gjort annars. Det gör det hela så mycket lättare, att få distans till allt.
Nu ska jag sova för ovanlighetens skull.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej