Måndag.

0kommentarer

Nu är helgen över och jag måste säga att den har varit kalasfin! Började med att möta upp Ellen på stationen och så blev det grekisk mat och massa prat om allt och inget. Lördagen innehöll kultur, då vi besökte domkyrkan och lite andra fina platser här i Lund. Blev en fika med Ellens-pojkväns-bror - Nils- som ska bota världen ifrån Leukemi någon dag i framtiden! Efter det mötte vi upp Johanna och for hem mot Östra torn och lagade tacos samtidigt som jag och Johanna gjorde oss iorning inför faddersittningen. Vi lämnade Ellen i lägenheten, då hon skulle skriva på sin fantastiska novell (som jag tror kommer bli hur bra som helst!). Förfest på parantesen med fina människor ur Log/aud, sen gick vi mot Ög's för mat och dans! Kalasfin kväll som nästan blev morgon innan jag var hemma igen, men fint var det allt! Igår var jag inte riktigt människa, for med Ellen till stationen och vinkade av henne, efter det blev det sängen! Låg och jäsde fram till klockan fyra. Då tog jag mig i kragen och åkte till delphi och lagade köttsoppa med lisa, linnea och johanna - hur fint som helst! Sen blev det disneyx2 och massa onyttigheter till det. Otroligt fin avslutning på en otroligt fin helg!
_____________________________
Längtar redan till nästa helg, eller ja till fredag för då kommer världens bästa Sara hit och jag saknar henne så jag nästan spricker! Sen är det en helg kvar och efter det far jag och några kanonfina tjejor ur log/aud mot LONDON!!! Det är också något jag längtar efter, nästan sådär att man går runt med pirr i magen för man ser fram emot det så mycket! Efter den helgen blir det UPPSALA och partaj med mina favoriter uttern och bexen, det är även det ett pirr i magen moment, för det ska bli så otroligt roligt! Sen är det två veckor till jul efter det (Y). Time flies när man har roligt helt enkelt. Jag är så otroligt glad för allt som händer och alla fina människor man har runt omkring sig, det gör dagarna sådär lite extra perfekta!
Nu ska jag ner mot stan och möta Linnea för lingvistik-plugg och kaffe.
Over and out
/f.

Kommentera

Publiceras ej