hjärnmos.

2kommentarer

Hejochhå!
(självklart var det nikon D3000 jag menade i inlägget nedan haha, hjärnan är mos som sagt..)
______________________
FÖRSTA ADVENT IDAG!
Hur sjukt är inte det?! Vi har haft adventsmys på musikantvägen i alla fall, lussebak, kolakakor och massa annat gott som försatte en i sockerchock efteråt. Superhärligt med massa roliga och fina människor som var här! Julmusik och lite pynt satte första julkänslan!
Borde pluggat 1000 gånger mer än vad jag gjort denna helg, men sånt är livet. Det går som det går helt enkelt. På tisdag är inte bara tentan utan även LONDONRESEDAGEN!!!! Om nu bara Berit (stormen) vill försvinna så vi får flyga. Men hon skulle väl lugna sig under morgondagen tror jag. Lite mysigt med storm, dock liiiite läskigt med klass 3varning i skåneland. Det blåser som sjutton!
Igårkväll var jag på Mejeriet och såg Discoteka Yugostyle och de var hur grymma som helst!!! Hade en kanonfin kväll tillsammans med Lena och hennes vänner, träffade även några andra log/audare vilket var himla trevligt. Killarna i bandet var supertrevliga och jag fattar inte hur de har energi till att stå och spela flera låtar på raken och samtidigt leverera så bra som det gjorde! Rena lyckopillret / energiboosten var det i alla fall. Jag är så himla glad att jag gick dit.
Nu ska jag hoppa i säng för att kunna plugga all day tomorrowooowoowowowow.
over and out
f.

2 kommentarer

Discoteka Yugostyle!

30 Nov 2011 19:29

Kul att du kom!

/DY

Sara

02 Dec 2011 12:49

Åh det känns som du har varit iväg i en hel evighet.. Kom hem nu!! Och ring mig så fort du är hemma :) Hoppas du har haft det bra <3

Kommentera

Publiceras ej