Helg

0kommentarer

För det första vill jag ha en katt igen, på bild har vi ninjakatten Sid som jag saknar så mycket att det nästan gör ont i hjärtat! Sen har vi überfina lilla Sally som vi iofs bara hade en vecka men hon var söt som socker!
____________________________
På tisdag är det tenta i lingvistik och jag har ingen motivation till att plugga för fem öre. Sitter här med böckerna men kommer hela tiden på massa andra saker att göra som är femtioelva gånger roligare! Ska gå och dansa till afrikanska toner senare i eftermiddag så får väl se om man finner någon slags motivation i det. Efter tentan sticker vi direkt till Sturup för att flyga mot LONDON!!! Som jag längtar! Kommer hem nästa lörsag och då blir det att åka mot Helsingborg direkt för att vara med Mimmi och hjälpa henne med ett femtiotal ungar på Chritmas Carols, ska också bli superskoj! Sen är det en vecka till det att jag far mot Uppsala och ska ha en helg med uttski och bex, vilket jag också längtar efter som en tok!!! Sen är det en helg kvar tills det är jullov, tiden flyger iväg. Snart har vi gjort vårt första halvår och har efter det bara tre och ett halvt år kvar på utbildningen, weho.
Nehe nu ska jag rycka upp mig och läsa lite!
over and out.
f
(alla bilderna är mina egna...)

Kommentera

Publiceras ej