all good things must come to an end.

0kommentarer

Nu är det slut. tut.
Ännu ett äventyr som är slut. Londontiden har varit undeeerbar! Mött så otroligt mycket fina människor som jag kommer sakna så himla mycket. Hade den bästa kvällen igår, först Russels spelning med alla ifrån jobbet, sen KOKO i Camden med tjejerna + jobbarkompisarna. Kunde inte blivit mycket bättre. Är så himla glad att jag åkte för det har varit bland det bästa jag har gjort. Men nu väntar Heathrow i 12 timmar, sen flyg till Köpenhamn för att fara mot Kalmar med tåg. Där står världens bästa pappa och väntar!! Jag är så glad över att få komma hem till alla jag saknat men så ledsen över att lämna alla här. London finns dock alltid kvar, och det är absolut inte sista gången jag är här.
Sanna, Kaisa, Sofie - Wapping in our hearts, tack för en toppentid!!!
Hörs när jag är på svensk mark igen.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej