7

1kommentarer

  • En vecka kvar.
  • Idag, nu om en vecka rullar vi snart in på kalmar station. sjukt. Väskan ligger öppen i hallen och väntar på att bli packad. tvättmaskinen snurrar för fullt. Garderoben och sängen ser ut som ett bombnedslag eftersom jag måste reda ut vad jag ska spara och vad som ska packas ner. Eftesom jag inte kommer hinna packa så mycket de sista dagarna måste jag fixa allt nu här i början på veckan. Swingdance, hejdådrinkar, jobb och spelningar fyller de tre sista dagarna vilket gör det lite svårt att packa...
  • 26 januari - 9 maj . tre månader har flugit förbi med expressfart.
  • Jag är så otroligt glad att Sofie och jag åkte. Det har varit en otrolig upplevelse både med jobb och allt annat. Delat lägenhet och hittat nya vänner. Insett att fransmän inte är något att ha, jhaha! (stackars Marc egentligen...men han har sig själv att skylla, så detså.)
  • Men nu ska jag erkänna att jag längtar hem. Längtar efter mamma, pappa och simon, farmor, morfar och alla andra där hemma. Jag saknar min säng och att få vara lite ensam. Det ska bli så skönt att komma tillbaka till Erichs Armatur igen och få känna att man faktiskt har koll på lite saker. Även om tiden på Westminster Abbey har varit bland de roligaste i mitt liv, så börjar jag bli mätt på turister och stress. Kommer sakna kompisarna otroligt, men kommer få träffa alla fina hemma. Det väger liksom upp på något sätt. Dessutom, London finns alltid kvar :)
NU ska jag återgå till packandet.
over and out
/f .
småttisar
<3

1 kommentarer

Louise

03 May 2011 23:38

Du är SÅ bäst, I love you! <3 Världens finaste vän OCH kusin, världsbäst kombo. Ses snaaaart! :)

Kommentera

Publiceras ej