vårväder

2kommentarer

Hejhejhallå
Ett kort inlägg innan jag kastar mig ut i vårvädret! Det är så himla härligt, och jag är så glad att jag är ledig en dag som denna så att man kan gå ut och njuta. Jeansjacka och converse, det känns inte helt fel i Mars ;)
Ser till och med London Eye ifrån köksfönstret idag, vilket innebär att det inte är ett moln på himeln och inte heller är det disigt.
Klockan fem väntar té med några av jobbarkompisarna på Le merdien, ett hotell vid piccadilly circus vilket ska bli himla trevligt. Nadjas sista vecka innan hon måste åka tillbaka till NZ. Känner mig så dum när de måste åka hem för deras visum går ut och de vill inget hellre än att stanna. Sen är jag här, och kan om jag vill stanna hur länge jag vill...Speciellt nu när jag fått mitt national incurance nummer... och sen åker jag hem efter tre månader. + att jag kan komma tillbaka när jag vill..Skulle vilja ge dem lite utav min "tid" eller hur man säger. Så att de kan få stanna.  Men sånt är livet.
Imorgon öppnar de dörrarna på studera.nu för ansökningar till hösten. VAD SKA JAG SÖKA?!??!?! Jag vet vad jag vill, men inte en chans att det går. Traukigt som attan men får söka lite allt möjligt och så får vi se vart man hamnar. Funderar lite PR eller PA-konsult som andra val men får se vad det blir.
Snart är det torsdag och då kommer min älskade mammaaaa, jag LÄNGTAR!!!! :) Ska åka snart och tjuvkika på det hotellet vi ska bo på haha.
en vårglad tjeja
Var ute med några ifrån jobbet i torsdags (Jesscia tar fotot )

Sara och jag när hon och Anna var och hälsade på oss i Lägenheten :)
sist och även minst..min nya kompis som jag stött på några gånger på vägen till overgrounden.. haha

Nu ska jag som sagt ge mig ut i vårvädret :D
over and out
f

2 kommentarer

sara

15 Mar 2011 06:11

åh blir avis!

här får man vara glad att man kan dra ner dragkedjan på vinterjackan under hakan utan att frysa MEN, våren är på väg här också :)))

fröken, vill ha ett svar på mitt mail när du får tid ;)

<3

Louise

21 Mar 2011 22:41

Saknar dig så himla mycket! Är du ledig ngn dag snart så kan jag ringa? Eller så testar jag bara så får du svara om du kan! :) Som sagt, saknar mig sönder och samman efter dig! Du är helt underbar, världens finaste vän OCH kusin. Kan man vara bättre lottad? Knappast! :) LOVE

Kommentera

Publiceras ej