time flies

1kommentarer

för ett år sedan befann vi oss på andra sidan jorden. tänk hur sjukt snabbt ett år springer förbi.
det var den bästa resan jag någonsin kommer vara med om och jag är så glad att jag delade den med dig!
Wetabix,sojamjölk,vittbröd,chips,solhattar,segelbåtar,antibiotika,surfing,lamm,palmcove,greyhound,
cykloner,sol,regn,fuktigt,stränder,sydneyvs.stkilda,zoo,tiotimmarståg,torka,sand,flyg,melbourne,sydney,
byronbay,warnerbrosmovieworld,båt,dingos,fyrhjulsdrivnabussar,myggbett,
spindlar,ormar,kängurus,golfbil,hund,katt,cricket,påskhattar,påskäggsjakt,delfiner,
sälar,dykare,hajar,strömmar,snorkling,maneter,fiskar,solnedgångar,soluppgångar
och så himla mycket mer.

1 kommentarer

sara

08 Mar 2011 18:37

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad rörd jag blir! Trodde inte du skrev här längre men gjorde en chansning som var inne och kollade lite och så möts jag av ett sånthär supergulligt inlägg :') (och massa andra roliga med för den delen)

Tack så hemskt mycket för helgen, det var supermysigt och kul att se hur ni hade det och ta igen lite av det goda! tänk vad tiden flyger förbi att det är ett år sedan vi var där! Absolut min bästa resa också. Saknar dig redan <3 men vi syns ju snart :) LOVE

Kommentera

Publiceras ej