mitt i veckan .

0kommentarer

Idag har vi bott en månad i lägenheten och jag firar en månad på jobbet. Idag har vi också varit i London i sju veckor, sinnes vad tiden flyger iväg. Men kul har vi och mer kul ska det bli! Det är trots två månader kvar, och de ska levas till fullo! Om en vecka kommer min mami vilket jag längtar efter, ska bli så himla mysigt! Fick även se på schemat idag att jag visst har semester på måndag, vilket inte är helt fel (Y). Drottningen ska komma till Abbeyn och man kan få gå och titta på henne (hehe), menar självklart att man får delta i den cermonin hon ska vara på. Får se hur jag gör med det. Satt upp mig på lista för att jobba bröllopsdagen med, lär bli galet! Ska få specialpass så man kommer förbi alla miljontals poliser och människor som kommer vara runt kyrkan. SPÄNNNANDE!!!
Maffigt va? inte alla som har en så fin arbetsplats ;)

Idag var ännu en dag som gick i vårens tecken, sol och värme! Dock blev det regn och grått lagom tills det var dags att sluta, lite segt. Håller tummarna för att nästa vecka blir jättefin, så att man kan vara ute mycket.
Vet icke vad jag mer ska skriva.. haha så detta får räcka!
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej