måndag - ny vecka

0kommentarer

hejhejhallå!
Till att börja med kan jag säga att det går så sjukt fort allt dethär. Idag är det exakt på dagen två månader tills vi åker hem, och har varit här redan i sex veckor - snart halvtid helt enkelt. SINNES vad tiden flyger, men så är det väl när man har roligt antar jag. Ensam i lägenheten hela dagen, då jag är ledig och ingen annan. Som vanligt med andra ord egentligen. Sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar, tvättar handdukar, tre vita med en lila vilket innebär att tvätten kommer bli lagom missfärgad. Men det gör mig inget för jag pallade inte tvätta det separat så då får det bli så.
Utanför fönstret är himeln blå och solen skiner, känns ganska gutt! Ska ge mig ut en sväng sen, måste bara fixa tvätten föörst som sagt.
Helgen var fylld med jobb och roligheter! Lördag jobbade jag 9-5 och världens bästa Sara och hennes lillasyster Anna kom till affären och mötte mig - SÅ KUL! Vi åkte hem till lägenheten i Wapping och åt tacos, smakade underbart. Satt och snackade i flera timmar, tills det var dags för dem att ta bussen hemåt mot Kensington. Vi andra, det vill säga Sofie, jag, Sanna och hennes kompis Johanna gjorde oss iordning för en utekväll. Vi for mot Shoreditch ännu en gång och försökte oss på en ny pub som inte höll måttet, så det slutade med Catch ännu en gång - kalasfint! Dock var det jobb för mig på söndagsmorgonen så jag och en trött Johanna åkte hem tidigare, tryckte i oss nattamat och sov när sofie och sanna kom tillbaka.
LITE segt att gå upp igår måste jag medge. Jobbade 10.45 - 17.00, lagom seg i bollen. Mötte upp Sofie och for mot Kensington för att fika med systrarna Nilsson och krama Sara hejdå.
Denna veckan är fylld med jobb, inte ledig förren på söndag igen. SKÖNT säger jag för då flyger veckan iväg, för nästa vecka kommer världens bästa mamma, och jag längtar sååååååååååååååååååååååå himla mycket.
Nu ska jag dammsuga lite tror jag...om jag pallar.
Over and out.
F
VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Kommentera

Publiceras ej