friday

2kommentarer

Nu ska jag in till oxford street och strosa lite, härligt! Det är superfint väder ute, verkligen vår! Så nu ska jag på med conversen och skinnjackan för att strosa iväg mot overgrounden. Dammsugat, tvättat och fixat hela morgonen/förmiddagen så nu ska jag som sagt unna mig något skoj! En snabbfika med Marie ska det bli med, sen hem igen för en lugn kväll. Jobbar imorgon och söndag, MEN DET BÄSTA ÄR ATT SARA LANDAR I NATT !!!! Så imorgon får jag träffa världens bästa Sara, åh jag är så glad!!!!
Sol och vår, Blommor och grönt - det kan inte bli mycket bättre :D
Snart kommer min älskade mami och hälsar på med, längtar sönder mig!
Ha det bäst!
over and out
f

2 kommentarer

Ellen

05 Mar 2011 23:15

Kul och höra att du trivs! : D

Louise

21 Mar 2011 22:39

ÅÅÅH VAD FINT HÅRET ÄR! (DU MED SÅKLART! :D) Har ju inte sett det innan, bara hört dig berätta. Så himla fint Fridis! :)

Kommentera

Publiceras ej