det var en gång. ...

0kommentarer

Det var en gång en liten pojke vid namn David. Han var go och glá, precis som en kexchoklá. Det bästa pojken David visste var att spela på sin gitarr och sjunga små truddeluttar. Han gillade också att umgås med sin flickvän. Flickvännen delade förstaplatsen i Davids liv med bland annat Hannah och Avril. Som tur var de två sistnämnda gjorda av trä och hade strängar...haha. En dag träffade David en ny kompis, de kom fram till att de inte gillade närgångna fiskmåsar men älskade att gunga och walkatalka. Kompisen älskade Davids imitation av den animerade figuren Sid i Ice Age, men varje gång hon bad honom göra en imitation totalvägrade han..Hur det går för den lilla pojken David får vi se, men om jag får säga vad jag tror, så tror jag att han en vacker dag kommer sitta på någon stor scen någonstans och spela klassiskgitarr för tusentals åskådare. Eller så blir han en riktigt bra gitarrlärare, det är ingen som vet som sagt. Time will tell.
haha, nöjd? ;)
__________________________
Måste berätta en jätterolig incident på jobbet idag. En kund kom och frågade om toaletten vid museumet, och då svarade jag som alltid att man ska gå tillbaka in i Abbeyn och till poetry corner, titta efter Shakespear och därefter toaskylten. Då kläcker kvinnan i fråga ur sig " To pee or not to pee, that's the question.." HAHAHA. Jag knäckte mig och den stackars volonterande pensionären bredvid mig blev helt förstörd haha. Hon tyckte att där förstördes ett av världens mest kända citat på två sekunder, och visst är det sant men så kul!
aja nu ska jag sluta tjata,
gooodnight!
over and out
f .

Kommentera

Publiceras ej