spolarvätska ...

0kommentarer

Gooooood mooorning sunshines!

sitter uppe på kontoret och håller på att bli tossig på ett kliande myggbett. Jag har massor med saker att göra, men kände att jag ändå kunde ta mig lite tid till att skriva här. Imorse fick jag spolarvätska i hela ansiktet utav Lana, smart som hon är körde hon igång putsningen precis när jag skulle kliva in i bilen -kalas! Men inte är jag bitter för det, googlade nyss och fick lära mig att man faktiskt kunde dricka spolarvätska om man ville, dock inte klunka, men någon enstaka smuttning var då icke farligt haha. Sen var jag med om min första abstinens-attack igår, utav kaffe. Massiv skallevärk slog till och min kloka mor kom på det att jag dricker nada kaffe på helgerna men väldigt mycket på jobbet = Abstinens! Så det blev till att dricka en kopp av bäcksvart kaffe och poff så var värken borta, undeeerbart.

Helgen har varit lovely! Jobbade halva dagar både tors och fre, så det var välbehövligt med heelg. Blev Kalmaret med mor&far i fredags, sen cyklade jag till Erico som nu är nybliven sjuksköterska, och firade honom lite med blommor och paket! Lördagen spenderades i bilen mot Vilshärad och familjen Bremanders hem, väl framme blev det soooool och en massa prat med Louise (saknar dig redan!!) (det blev även en del fightning med getingar..). Kvällen spenderades bland annat med att "rocka" med Anns superstora rockring, hemmakväll, ätandes och filmtittandes. I söndags var det sooolning på schemat, och vi låg och latade oss på deras supertjusiga nya soldäck i flera timmar innan det var dags att styra bilen mot smålandet igen. Detta resulterade i ett rött ansikte och lite bränd mage, men det är som vanligt med andra ord. Det planerades lite under helgen och jag hoppas vi kan hitta på något skojigt innan skola och efter jobb!

Igår var det Svedalas nationaldag, vilket jag inte direkt firade utan träffade istället UTTERN som nu är hemma över sommaren! Förhoppningsvis delar vi stad i höst, skulle vara superskoj! Vi gick runt Oknö, hälsade på Sofie på jobbet och pratade en himla massa. När jag kom hem halvdog jag på soffan för att sedan släpa mig ut i solen för att sova lite...redan röda armar och sol = inte jättebra. Men idag ser det lite bättre ut, börjar få en brunare färg (Y). 

Nu måste jag jobbbbbbbba järnet! Har anställningsbevis och arbetsgivarintyg att skriva till cirkus 50 pers - weho.
Ikväll hoppas jag på en date med min finaste Sara, måste prata av mig lite för hjärnan går på högvarv..

over and out
f.



better together!

Kommentera

Publiceras ej