onsdag - mitt i veckan .

0kommentarer


Nu skiner solen igen! Dagen började med grått dis, vilket inte kändes så muntert. Snart dags för lunch och en cykeltur ner till OIII för att se vad killarna gör för skoj. Jag börjar också bli riktigt hungrig ...och då är det tur att det är maot om endast några minuter.

Annars då? Allt bra, tackar som frågar. Lite traukigt med att inte ha något boende för midsommar. Mårten och jag satt halva kvällen igår och ringde runt och försökte flirta till oss ett rum eller två, men det ser dystert ut. Så går det när man är ute i sista sekund så att säga. Efter att ha försökt hitta boende fastnade vi på hans altan och pratade i flera timmar, suuupeeer-trrrrevligt! Man gör sånt alldeles för sällan, bara sitta och snacka alltså.
Ikväll ska jag in till Kalmaret för att fika med en viss filur, ska bli himla trrevligt det med! Är otroligt lyckligt lottad över att ha så fina vänner runt om, inte alla som har det så bra. Och på tal om vänner så kommer två favoriter hem idag Josefine och Bexeeeen!! Längtat ihjäl mig nästan! Ska bli så rooligt att höra om deras äventyr i Rom och sen också att få se bexen igen eftersom jag inte träffat henne sen i början på Januari! :D Happy moment indeed.

Nahe om jag skulle ta och sluta skriva här och gå och äta? Stilla hungern så att säga.
Har ändå inget intressant att komma med. skallen snurrar fortfarande, och magen kurrar som sagt.

over and out
f


En bild ifrån 2009 när vi var i Rom med skolan! Mathilda och jag på en mycket känd bro som jag icke kan namnet på...

Kommentera

Publiceras ej