nästan helg.

0kommentarer

Idag är det torsdag vilket innebär att det nästan är helg. Är otroligt seg i skallen, vilket är orsaken av att ha varit vaken alldeles för länge om kvällarna och upp otäckt tidigt. Somna halv ett och upp vid fem/halv sex är ingen höjdare...så det ska bli ändring på det nästa vecka.

Igår blev det en tur in till Kalmaret för att träffa Mackan, mycket trevligt. Blev långpromenad runt Stensö, kik på lägenheten och lite donken på det (Y). Fästingar och fiskmåsar fick bli dagens äckligaste djur, hatar nog fiskmåsar när man äter + att fästingar är det mest onödiga djuret på denna planet. De har ingen naturlig fiende och lever på andra individer, inte heller fyller de någon direkt funktion heller mer än sprida sjukdom och äckelkänsla...haha. Jaja, nu vet ni det.

Är otroligt arg för tillfället då flera timmars jobb ifrån gårdagen gått förlorat..min dator valde att inte spara det jag ville och nu får jag göra om allt. KALASKUL! fyfan. blä. Så det är nog bara till att sätta igång så jag får klart sammanställningsfilen med alla tiderna...finns bara från V.12 i listan nu och jag var på V.21 igår :(((((

otroligt meningslöst inlägg egentligen. Men kände behovet av att skriva lite. Nu har jag även rensat bland mina papper, ändå är det lika stökigt. Thomas städade sitt skrivbord häromdagen och på något lustigt vis fylldes mitt på...någon lämnade en HÖG med papper. Så nu har han ordning och jag kaos haha. huajajajajajaja.

over and out.
f

Kommentera

Publiceras ej