MONDAY

0kommentarer


Jag och världens bästa Sara på Kenths 50årskalas i helgen :)

Haft en kaonfin helg! I fredags trotsade jag sjukheten och gav mig iväg och firade studenterna, det blev en hellyckad kväll på Vallen(kan aldrig bli något annat kanonbra där!). Tonna och jag förvånades över de superbilliga drinkpriserna, bra för plånkan men farligt för levern haha. Lagade även pytt-i-panna när jag kom hem klockan fyra på morgonen (Y). I lördags blev det kladdkake-fest på dagen med Tonna och Utter, gick igenom fredagen och njöt av min otroligt kladdiga-kladdkakaaa. Sen blev det till att fara mot Forsa och fira Kenth Rydhage som fyller 50 år snart. Superroligt kalas med lekar och underhållning! Sara och jag fick öva på våra bartenderskills då vi hamnade bakom bardisken, himla fint, dock luktade jag lime en hel dag efteråt.
Igår skulle jag åkt in till sötfelicia i Kalmar men det gick ju inte så bra, knoppen sa ifrån, så det blev hemmadag i regnet. Var hos bexen en sväng framåt kvällen och när vi satt inne på altanen öppnade sig himmeln och det bara öste ner, aldrig sett så mycket regn tror jag. Blev som ett vattenfall ifrån deras tak, ganska fräsigt om jag får säga det själv.

Annars är jag nöjd med livet haha. Sov dock bara tre timmar inatt mellan 2 och 5...inte så lyckat när det var jag som körde imorse. Men jag lyckades hålla ögonen öppna och fokusera på vägen i hela 5,8 mil till OKG (Y). Har Lana och Roger att tacka för det kanske, småprat och radio + lite kall luft funkar fint haha. Får däremot se hur det går när vi ska hem.

Nu ska jag snart springa ut och möta Viktor och Frigge när de kommer med massa roligheter. Thomas var nere i Malmö på huvudkontoret förra veckan och fick med sig massa roliga reklamsaker hem, ett nytt paraply kanske? Jag har ögonen på ett nyckelband iaf, måste ha det för jag tappar bort mitt kort/cykelnyckel hela tiden...

Så é de med att helt enkelt! Lillebror kör halka idag så vi håller tummarna för honom!
Ha det fint, måste återgå till tidssedlarna nu!

over and out
F

Kommentera

Publiceras ej