life as we know it.

2kommentarer

  • Jag kan börja med att berätta att jag sovit någonstans runt 30 timmar de senaste två dygnen. Idag sov jag runt 16. Det kallas influensa som min mamma så fint beskrev det. Jag kallar det härdsmälta. Det känns som att hjärnan sakta men säkert smälter. Ont i skallen och seg. Kroppen känns 10 kg tyngre och ögonen hänger inte riktigt med. HÄRLIGT! Så idag sov jag mellan 00.00 - 05.30, 06.00 - 12.00, 12.00-14.00 och 14.00-15.30....och jag har kämpat med att vara vaken tills nu ska jag säga er. Menmen det är väl kroppens sätt att visa att något är fel och att den behöver vila, så nu har jag gett den det. Hoppas på att kunna jobba imorgon iaf halvdag. Men får se hur härdsmältan ser ut då klockan ringer. Sådär, nog med sjukhet
  • Bloggen är till för att skriva av sig i. Reflektera och försöka få koll på tankarna. Ibland skriver jag bara för att skriva det vill säga om vad som hänt. Meningslöst kan tyckas, men kan vara skoj att kolla tillbaka på.
  • På senaste tiden har en liten stid pågått innuti mitt huvud. Det har snurrat och fått mig att känna mig alldeles vimmelkantig. Magen har pirrat och pulsen har slagit sådär lite extra hårt. Huvudet skriker åt mig vad jag ska göra, och hjärtat säger åt mig vad jag ska känna (även magen spelar in där..) Saken är den att jag kan inte göra som kroppen vill. Jag måste vänta ..... och se. Vilket håller på att driva mig till vansinne. Jag hatar att vänta. Men som sagt " den som vänta på något gott..." haha. ÅH . Att det ska vara så himla lätt att vara efterklok ?! TVÅ ÅR. TVÅ ÅR och jag kan inte glömma och jag kan inte sluta känna. JAG SAKNAR DIG SÅ ATT JAG NÄSTAN SPRICKER. Det är något jag skulle vilja skrika rakt ut...men saken är den att det är inte så lätt. För jag gjorde ett val, som innebar att jag aldrig-någonsin-i-hela-mitt-liv-igen skulle göra detta mot dig igen. Saken var ju den att jag inte ville lämna dig, men var tvumngen för att jag mådde piss. Kroppen mådde piss och jag kunde inte fokusera på två saker samtidigt. Pissochskit över detta idag, då jag mår alldeles utmärkt i knoppen och kan fokusera hur mycket som helst. Du är så fin och säger så kloka saker. Du är så fin och ska ha någon som får dig att må bra. Som du sa " vi passade ihop, men tidpunkten passade inte oss." . True. Så sant som det är skrivet.  Men saken är den att jag har träffat andra, jag har försökt känna något, men ingenting slår känslan av att vara nära dig. Den där känslan av att allt är rätt, alla pusselbitarna faller på plats. Åh, jag önskar att jag kunde säga allt detta till dig, men vågar inte. Rädd för att riva upp och röra till. Vilket jag kanske redan gjort, men inte med mening. Du kom till mig också. Nu ska jag sluta älta, i alla fall här i bloggen. Var bara tvungen att skriva av mig såhär innan sängtime. Allt som är sagt kan summeras till : jag saknar dig och jag vill inte ha någon annan.
Gooodniiiight mina damer och herrar. Sov gott och dröm sött!
over and out!
f

2 kommentarer

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

15 Jun 2011 00:25

Ställ en fråga på det just DU vill veta.. finns det något hemligt jag bär på..?

TA REDA PÅ DET NU! Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

(tänk dock på att det är ETT ERKÄNNANDE, inte en frågestund som "favoritfärg")



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

antonia

21 Jun 2011 19:48

Åh Fridis nu har jag läst!

Kommentera

Publiceras ej