FRIDAY!

0kommentarer



Nu är jag smått back on track igen! HÄRLIGT! Prickade dock in den regnigaste dagen i år att bli frisk på...Kul när man legat inne och haft strålande solsken utanför fönstret. Sen den spännande upptäckten att jag endast hade converse att ta på mig i morse vilket gjorde det lite blött att gå mellan inpasseringen och kontoret (Y) Mina ljusa jeans blev också smått mörkblå..Men inga sura miner för nu har jag nästan torkat. Bävar dock inför att behöva gå ut igen, vilket jag måste för att ta mig ner till OIII och bli blööööt.

Bilden är ifrån förra lördagen då jag hade en av de bästa utekvällarna på länge. Skratt tills att magen gjorde ont och dans till att fötterna värkte. Denna sommaren ska bli den bästa som Uttern sa! Nu ska vi bara fira och ha skoj, love it! Nästa helg är det midsommar och helgen efter det fyller jag år, sen är det blomsterrocken/latitud och efter det något annat skoj! I slutet av Juli blir det Emmabodafestivalen och tältning med Sofiiiiee vilket ska bli galet skoj! Så himla mycket roligt att se fram emot, sen även en londontripp innan skolstart och hitta på något skoj med Sara (Y)! wawawawwawaaaaaaaaa blir alldeles pepp! Sen en massa jobb och pengar, vilket behövs om jag ska bli fattig student i höst. Skickade in de sista kompletteringarna igår, så nu är det bara att väänta och se. SPÄNNANDE! Lund, Göteborg, Uppsala, Stockholm eller Linköping?!?!?!

Nu ska jag ge mig ut med tidssedlarna, ser ut som att det är uppehåll!
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej