Tisdag

0kommentarer

Ny dag nya möjligheter.
Igår låg jag däckad hela dagen, svimmade hos läkaren och tömdes på lite blod. Idag är som om morgondagen aldrig hände, darret är borta och huvudet hänger med. Dock är kroppen fortfarande inte riktigt kompis med mig. Funderar på om de verkligen kan ha rätt om körtelfeber?? Aja, det återstår att se. Drog mig till jobbet imorse i alla fall, måste skicka tiderna så folk får sin lön.

Helgen var awsome! kunde inte önskat mig en bättre födelsedagshelg! Firade med vännerna i lördags, skratt och dans + skönsång (Y) Sen spenderade jag söndagen ätandes haha, fick besök av farmor, morfar&annmarie och Eric :) MUY trevlig 21årsdag. Stort tack till alla som förgyllde min helg!

Nu ska jag sätta mig på cykeln och fara mot CSV för en liten signatur av mr Roth.

over and out.
f

Anna amanda och lilla jag i lördagskväll/natt :)

Kommentera

Publiceras ej