tisdag tisdag

0kommentarer

Kaffe kan möjligtvis vara bland det bästa som finns. Smakar gott och gör gott. Det var väl nyligen en studie som visade att några koppar kaffe om dagen till exempel minskar antalet fall av agressiv bröstcancer, det tycker jag känns himla bra. Kaffe in my heart helt enkelt.

Igår blev det inte mycket gjort mer än jobb. Var förbi Eric och hälsade på, kikade på hans och Linas nya lya, himla fint! Satt och sökte boende i Lund, i fall att om jag kommer in på den där reservplatsen. Men det känns som ett enda virrande, det där med boende alltså. Skitsvårt.

Sålde min Emmabodabiljett till Jonna, sved lite i hjärtat då jag gärna hade velat åka..Men det gäller att lyssna på sin kropp och nu är första prion att bli frisk från denna jäkla körtelfeber. Har icke varit bra för varken ekonomin eller mitt sociala liv att ha denna skit i sommar känner jag. Men sånt är livet på en pinne!

Ska sluta blarra och återgå till jobbet. Avslutar med en bild ifrån www.weheartit.com
4363446068_c243eee5fb_large
over and out
f .


one week.

Kommentera

Publiceras ej