sömnig?

0kommentarer

Godmorrrgon!
Mina ögon går i kors idag, trött som attan! Inte blir det bättre av att bilen till jobbet går nästan 15min tidigare vilket gör att klockan ringer extra tidigt...Min chef skämtade och frågade om jag ställt klockan fel imorse då jag var sisådär en halvtimma tidigare än vanligt. Men det hade jag ju inte.

Annars är allt kalasfint! Haft en superfin helg som spenderats mestadels tillsammans med mina fina vänner och även lite sovandes. Men nu är jag trött på att sova, så det så. Vi såg sista Harry Potter i lördagskväll och JÄKLAR vad bra den var!! Kunde sett om den med en gång! Det är lite sådär sorgligt då man växt upp med Harry och resten av Hogwarts-gänget, sen nu är det slut. Låter kanske lite nördigt men det var lite tomt när man hade läst ut sista boken och visste att det inte skulle komma fler. Som tur är finns filmerna så man kan försvinna bort i den världen när man vill, och även läsa om en bok eller två om det skulle vara så.
Igår körde vi över till Borgholm och dansade loss lite till galna No tjaffs, sångaren tappade bokstavligen byxorna vilket han iofs alltid gör bara att denna gången åkte allt av...Ingen syn jag vill vara med om igen, barnen som satt längst fram är väl skadade för livet haha! Men underhålla kan de allt göra, och även sjunga så fyra av fem toasters!

njaehe nu ska jag väl göra något nyttigt, undrar vart Thomas försvann? Regnade bort ute i rökrutan kanske...haha.

over and out
f.

jag och världens bästa lillebror på vallen någon gång i Juni!

Kommentera

Publiceras ej