Monday monday

0kommentarer

Måndag och jag är åter igen vid skrivbordet på OKG. Sitter och går igenom ett års gamla tidssedlar som Thomas grävde fram när han fixade iordning det sista efter branden som var i vintras.
Sov cirkus tre timmar i natt så tog mig en sleep-morning, lustigt det där när man inte vill annat än sova men verkligen inte kan. Skyller på hostan och huvudet som var fullt med tankar. Men nu är jag back on track¨.

Upptäckte igår att skolan börjar en vecka tidigare än jag trodde (!!!!) vilket gör att tiden här hemma är ännu mer knapp. Jag måste rensa mitt rum. Jag vill jobbbbbbaaaa mer eftersom körtelfebern har gjort mig mindre rik. Jag vill pussa och krama på alla de jag tycker om en massa mer. Menmen haha har fortfarande en månad på mig, exakt en månad faktiskt idag. Spännande! Fortfarande ingen lägenhet eller rum, så detta kan bli spännande. Ännu mer spännande eftersom jag ännu inte riktigt vet vart jag ska hamna. Jisses, det kan sluta hur som helst.

Midsommar 2011

(tovalova och jag)

(Jag petar Adnan i ögat....haha)

(Tre favoriter tovalova, joss och uttern)

fyra favoriter denna gången Sofie med (Y)

Uppvärmning inför irländsk julafton (Y)


Slut på lek. nu ska jag vara seriös igen. jobbbbbb!

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej