heyoooooo

0kommentarer

Måndag.igen....Ännu en helg är slut, trist nog. Efter förra inlägget slog kroppen tillbaka och jag låg däckad från tisdags-eftermiddagen till Fredag. Fick även ett samtal från farbror doktorn (som inte egentligen är en farbror utan mer en man i 35års-åldern), han sa i alla fall att det var körtelfeber till 110%, så det var ju skönt att få veta.
Så jag har inte gjort mer än sovit, mycket spännande!

Däremot tog jag mig i kragen i lördags och mötte upp kompisarna, järngänget haha! Det blev förfest hos bexmex och sen for vi mot Blomstermåla för att dansa loss på blomsterrocken. Dock blev det inte så mycket mer än cirkus en halvtimmas dans innan min kropp var helt slut så då blev det att irra runt och träffa en massa folk istället, mycket trevligt. På scen stod bandet Billys, som bara spelade Gyllene Tider covers, inte sådär jättespännande men otroligt nog gick det hem totalt i alla fal vilken var skoj!

Har inte jättemycket mer att skriva så ska låta er slippa blarrandet.
Dags att ordentligt sätta mig in i jobbbet vilket innefattar tidssedlar och lite kompetensprofiler, härligt!

over and out
f .


magen svämmar över av en miljon fjärilar och jag är typ the happiest girl in the world.
pusselbitarna faller på plats så att säga, och jag känner mig för första gången på väldigt länge hel.
ett steg i taget. och det känns bara så otroligt rätt!!

Kommentera

Publiceras ej