2010 goes 2011 - vad hände?!

0kommentarer

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste till andra sidan jordklotet och backpackade med min bästa och fina vän Sara. Kan också stolt lägga till surfning och bartending på listan. Dock är kanske inte de några av mina största talanger, men kul var det!


Har du några nyårslöften?
Att ta vara på varje dag och bli bättre på att sätta mål. Möjligtvis att också bli lite bättre på att träna... haha.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Mer bekanta skulle jag nog säga. Sen fick jag ett supersött litet kusinbarn, det får man icke glömma! 


Vilka länder besökte du?
Australien (+England, Kina och Singapore...flygplatser då kanske ska tilläggas..) 


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
20/1 - 7/4, MIDSOMMAR, 3/7, 10-12/12 + så himla många mer. Detta året har varit fyllt av så otroligt många fina minnen men även jobbiga och tråkiga. 2010 kommer stå för ett av de bästa åren i mitt liv men även ett av de åren som fylldes av mest sorgligheter...  


Vad var din största framgång 2010?
Resan och självkänslan som byggdes på något enormt av att stå på egna ben för första gången på riktigt.  


Största misstaget?
Inga så pass stora att må dåligt över.  


Bästa köpet?
Flygbiljetten, lätt.


Vad spenderade du mest pengar på?

Resor och nöjen.  (+jackor...)


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla otroligt fina människor som jag har turen att ha i mitt liv! 


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Dum av dig, Nu måste vi dra, Robyn's body talk pt 1-2, Dynamite, Från och med Du, little lion man, Animal (miike snow), KIDS + många mer.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Första halvan var som ett enda stort lyckorus medan hösten har kantats av otroligt mycket sorg men som också varit blandat med några fina ljusglimtar.


Vad önskar du att du gjort mer?
Lite mer spontanitet kanske?


Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, Rebecca&Fiona, Pensionärsjävlar osv.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick på systemet (Y) Hade trädgårdsparty hemma med släkt och vänner. Dagen avslutades tillsammans med mina favoriter, hoppandes i takt till hoffmaestro på Latitud. En otroligt bra dag måste jag säga, en av de bästa!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag är en trogen jeanstjej. bodde nästan i mina jeansskjorts och converse hela sommaren .


Den bästa nya personen du träffade?
Oj, bästa? vet inte riktigt. Det får nog bli alla de roliga och fina människorna vi lärde känna under resan i Australien. Familjerna vi bodde i, John och co., surflägerfolket, Jenny och många mer.
Lärde känna många fina nissar här hemma med iofs nu när jag tänker efter. Men ingen är bäst utan alla är då allt lika bra!

Kommentera

Publiceras ej