tråkigt. tidsfördriv .

0kommentarer

Du heter? Frida eva emelie Andersson
Smeknamn: fisen, fritz, fritzy, fia
Låt som du sörjer till när du är ledsen? olika beroende på tillfälle.
Beroende av? sömn. närhet. svartvinbärsjuice.
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är en bra vän, lyssnar och stöttar.
Hur imponerar man på dig? Var dig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? godnatt, hörs imorgon :*  
Var bor du? Mönsterås
Trivs du där? there's no place like home. men längtar på samma gång otroligt mycket efter att komma därifrån..
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Pappa
Brukar du komma i tid: Oftast, kanske någon minut försent.
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: varierar. allt från svart till färggrant.
Vilken outfit ser man dig i till vardags: Jeans linne och någon sorts kofta + sneakers.
Vilken outfit ser man dig i på fest: Varierar det med beroende på humör.
Vad saknar du: värmen, äventyr och sen några favoriter som jag inte träffar så ofta.
Hade du en bra kväll igår: Nej, den var inget vidare bra.
Favoritdryck på morgonen: Svartvinbärsjuice och proviva
Är du blyg?: I vissa situationer, men inte ofta.
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället. Har dock dansat, ridit, spelat hanboll, golf och tennis.  
Är du nöjd med ditt liv: Oja!
Är du bortskämd: Nej, inte direkt.  
Vad gör du i morgon: Imorgon är jag ledig! Det blir banken, städning och sen får vi se
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är däremot något jag är bortskämd med, har världens bästa vänner!
En speciell dag du minns: Min 20årsdag & den 20 januari förra året. (har många andra fina dagar som jag också minns, men får inte plats med alla).
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara!
Vill du gifta dig? Det beror väl på om man träffar rätt person.
Vill du ha barn? Jodå, men inte än på ett tag.
Är du musikalisk? Det är inte direkt min starkaste sida, men visst ibland vill jag väl iaf tro att jag är det.
Vad dricker du helst när du är törstig: Något kallt
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamen!
Har du någon gång gråtit dig till sömns:  Japp, men det var länge sen.
Vad har du för TV-kanaler? Ganska många.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Australien
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!! Kan inte dricka äppeljuice.
När röstade du senast? 19 september
Har du vunnit en prispokal någon gång? Tillsammans med hanbollen.
Kan man vara vän med sitt ex? Beror helt på hur relationen avslutades. Är det fortfarande någon som har känslor för den andre, så nej. Tror dock att det alltid tar tid innan man kan komma till det steget.
Hur ser du på fysisk träning? Härligt, när det väl blir av..
Tänder du på något ovanligt? Haha nej.
Är du kär? Nope.
Skulle du säga nej till sex idag? Beror på. men antagligen då humöret för tillfället är nere i tårna.
Vem av det motsatta könet sov du hos sist? (pinsamt.) minns inte namnet.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? Tre kanske?
Piercingar: Navel och i öronen (om de inte har växt igen..)
Tatueringar: Nope. Supersnyggt på andra men tror inte det är något för mig. Men man ska aldrig säga aldrig!
Önskar du att du bodde någon annanstans: London! (två veckor kvar...)
Dricker du alkohol: Allt från en till två gånger i månaden till en gång varje vecka.
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren(den blå) och Tommy girl.  
Vad är du rädd för: Att vara ensam tror jag är min största rädsla. Ormar och spindlar står ganska högt upp på listan, likaså getingar.  
Film du hyrde: Prince of Persia
Film du köpte: Minns inte. 
Låten du lyssnade på: Morgonpasset i P3, minns ej vad det var för låt.  
Tv program du tittade på: Svarte orm på tv4 komedi.
Ärr du har på kroppen: Några små från acne, rivsår och myggbett men inte mycket mer.
Personen du fick mail av: Jane
Personen du fick brev av: Erichs Armatur
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra Lördagen
Saken du köpte: Min fina kusin Kristofers nyutgivna bok Isak&Billy !! 
Vad har du gjort idag: Vaknat - frukost - kört till jobbet - druckit en kopp té (haha).
Var det kul: Har haft roligare saker för mig!
Hur tidigt stiger du upp: I veckan ringer klockan vid 5(stiger upp runt 20 över..). Helgerna sover jag betydligt mycket längre
Vad är du allergisk mot: Mjölkprotein, jordgubbar, kiwi, nickel, vissa typer av pollen + vissa färgämnen.
Var har du ont: i huvudet
Använder du hårspray: Lite ibland.

Kommentera

Publiceras ej