snart helg.

1kommentarer

Lilllördag passar perfekt för utgång när det är afton och allt ikväll. Hoppas dock att det fortfarande är halva priset? Har inte varit ute en onsdag på evigheter eftersom jag annars jobbar i veckorna. Kommer man bakfull till mitt jobb är det bara att vinka hejdå eftersom OKG har nolltolerans på alkohol (Vilket jag tycker är väldigt bra!). Men ikväll ska jag slå på stort och gå ut och hitta på något skoj. Vart vet jag inte och med vilka vet jag inte riktigt heller haha, men det är sånt som löser sig.

Sitter på kontoret och ögonen går i kors. Gjort klart allt för veckan så har inte så mycket att sysselsätta mig med. Segt värre. Men får i alla fall åka hem en timma tidigare, alltid något. Insåg igår att jag bara har två veckor kvar här på OKG och Erichs Armatur. Sen väntar nya äventyr tillsammans med Sofie i London! DET SKA BLI SÅ KUL!
Längtar efter en frisk fläkt. Något nytt och annorlunda. Lite spänning och nya intryck. L o v e i t !



Ledighet väntar. Långhelg igen, vilket känns helt okej! 
Snart lunch. Känns som det alltid är dags för lunch när jag skriver här.
Ska bjuda Berra och Spjut på brownies idag med, eftersom det är sista dagen vi ses på några månader. Snäll är jag allt.

Det var allt jag hade att säga för denna gång, tack och hej leverpastej!

over and out
f.

ps. måste komma på vad jag ska göra med mitt liv. för i höst då är det skola som gäller, men frågan är bara vad och vart?! turism? logoped? sjuksköterska? juridik? männskliga-rättighetsstudier? Event-management? HJÄLP MIG SNÄLLA! GIVE ME A SIGN. .....vad sjutton ska jag göra.. .. . . .ds.

1 kommentarer

Josefin Utter

07 Jan 2011 18:42

åååååh, bästa bästa staden!!! Ni kommer ju helt klart att ha en grym tid där!!!!

Kommentera

Publiceras ej