Nu är det klippt!

0kommentarer

Godmorgon!

Sista dagen är kommen, mohaha! Nej, seriöst. Men det är sista dagen, kanske föralltid som jag sitter här framför min lilla dator på OKG. Lite Sorgligt är det allt måste jag säga. Fick höra här innan " man kommer sakna att du inte springer runt här längre", och jag kan ärligt säga att jag kommer sakna att inte springa runt. Härja som jag gör. Jag är otroligt tacksam för all den tid jag har fått med jobbet, och att jag har fått komma tillbaka och jobba så länge. Alla fina människor jag har fått möjligheten att lära känna och jobba med. Men nu är det dags för nya äventyr, och vem vet jag kommer kanske tillbaka.

Jag har åkt på något sorts Glee-beroende. Det är faktiskt riktigt bra, och de är så otroligt duktiga på att sjunga.
Any way you want it, that's the way you need it! sök på youtube efter den låten och lägg till Glee efter.
Peppen! Tänk om man hade haft hälften av deras talang?

Nu till rubriken. Igår skulle jag som sagt klippa mig, och har gått och fegat ganska länge med vad jag ska göra. Säkert i ett år har jag sagt till Nettan att jag skulle vilja testa att klippa håret kort. Igår vågade jag! Så nu har jag hår som ligger precis över/på axlarna. Tror inte det har varit såhär kort sen i sjuan eller åttan. KUL säger jag!
Känns superbra måste jag också tillägga.

Ikväll blir det middag på larmgatan 10 med tjejerna (de som är kvar hemma) och sen blir det utgång i Kalmar! Halva priset på palace lockar måste jag säga, mest för att det är snällast för plånkan. Men får se vad det blir. Kul ska det bli iaf!

Imorgon väntar middag och bowling med familjen, finfint! Ska även försöka hitta en bra handbagageväska. . Blir nog en peak performance bag ifrån Inter Sport tror jag.

Nu är det fika!

over and out
/ f.

saknade krabat! Sidden .
090703 - 100903

Kommentera

Publiceras ej