IN LONDON !

1kommentarer

Heyheyheyhey!
Just nu sitter vi och ugglar nere i sällskapsrummet på hostelet vi bor på. Känns inte som en supermunter dag, eftersom vi inte direkt vet vad vi ska göra. Sofie ska och provjobba lite senare idag och jag får väl ge mig ut och vandra lite haha.
Kollade lägenhet igår, tror vi klipper till på den! Bara lite äckligt vid ena fönstret, men det får de allt fixa. Dock är det inte inflytt förren om en vecka, lite tråkigt. Men vi hoppas på att det blir bra i alla fall.
Intervjun igår gick nog fint tror jag. Nervöst som attan haha, men tror jag fixade det ganska bra. Det är bara att vänta och se helt enkelt.
Vet inte vad jag ska skriva mer. Träffat på två andra svenska tjejer som vi ska flytta in med, känns superkul!
HÅLL TUMMARNA !!!
over and out
F.

1 kommentarer

Louise

30 Jan 2011 04:05

Åh vad roligt med lägenheten och allt! Var ligger den? Jag är säker på att intervjun gick galant! Saknar dig massor, pusss! <3

Kommentera

Publiceras ej