any way you want it, that's the way you need it!

0kommentarer

_________________________________________________



Snart klar med jobbet för denna veckan. Imorgon är sista dagen på kärnkraftverket och jobbet på Erichs Armatur. Nästa vecka börjar äventyren i London, och vid denna tid nästa vecka har jag gjort min första intervju och förhoppningsvis enda. Suttit och kikat lite på lägenheter, hittat en som jag håller tummarna för! Vi ger oss ut på jakt så fort planet satt landningshjulet i backen. L Ä N G T A R !!!

Ledig dag igår. Den spenderades med att plannera kläder och skor som ska med till London. Följde även med Rydie upp till stallet och ut på en ridtur. Vågar inte riktigt ge mig på en stavning av hästnamnen då de är isländska haha. Superfint sådär på förmiddagen, började dagen med frisk luft vilket kändes himla härligt! Dock talar träningsvärken idag, jag kan inte ha mycket muskler kvar haha! I och för sig töltades det och travades det lite igår, vilket mina benmuskler inte direkt är vana vid.

Idag ska jag till Nettan och klippa av lite hår, får ta lite extra idag för nu kommer det dröja X antal månader till nästa klipptid. Känner att det är något jag inte kommer prioritera att lägga ut pund på om vi säger så haha.

Otroligt ointressant blogginlägg känner jag. Därför slutar jag här så ni inte somnar av tristess... haha.
Avslutar med lite bilder!









Over and out
/f.

Kommentera

Publiceras ej