Tankar

0kommentarer

Jisses vad jag skriver idag. Men blev lite sugen på att skriva lite igen. Datorn är död och laddaren är på vift så måste ju underhålla mig.

Man tror att man har hittat rätt och att allt känns så bra som det kan kännas. Men så slår verkligheten till och BAM så ligger man där i förtvivlan och panik. Pusslet du trodde var lagt raseras och bitarna försvinner. Det tar tid att bygga upp grunden och tilliten igen, du vågar inte hoppas längre. Men sen öppnar du ögonen en dag och allt känns bra, faktiskt så känns det bättre än någon gång tidigare. Du känner lyckan och du har hittat tillbaka till den där trygga platsen som du mår så bra att vara i. Människor kommer och människor går, sånt är livet. Man väljer sina vänner likaså sina fienden. Det gäller att tänka positivt och tappa fotfästet lite då och då för att kunna njuta av livet till fullo. Umgås med de man trivs bäst med och skratta mycket. Inte tänka så mycket och våga satsa! Våga stå upp för det du vill och ropa för att få andra att lyssna. Kärlek kommer och kärlek går, samma visa där. Det är när man minst anar det och kanske också där man minst anar det den dyker på en. De där bubblande känslorna av lycka och tonår, leendet som inte suddas bort.

Livet är ett äventyr och jag njuter av varje sekund!

Jag älskar livet just nu och är så otroligt lycklig över allt jag har och alla som står nära! Sentimentalt värre såhär på kvällen. Men var tvungen att skriva av mig lite.

Night!
Over&out
f

Kommentera

Publiceras ej