SNÖ!!!

0kommentarer

Jisses, chocken! Det snöar i skåneland och Lund! Det till och med stannar kvar snö på marken! Bäst för Småland och mönsterås att det finns snö där imorgon när jag kommer hem..lagom kul annars att åka ifrån snön.
Vi ser det snöar vi ser det snöar.. Åh.

Äter frukost, med en skönsjungande Melissa Horn i mobilen. Eller ja hon är ju inte i mobilen..eh ja men ni fattar läget. Hon är så himla bra, texterna sitter som en smäck i huvudet.

Snart kommer ligan hit för att jobba med arbetet, vi ska bli klara idag!! Så vi får jullov imorgon (Y). Åh kommer sakna mina fina tjejer, men får tänka på vad mycket skoj vi ska göra i vår. Då blir det mycket färre hemresor och mer satsning på livet här, och nu. Känns så bra. Lund, utbildningen och alla kompisar, boendet. Ja jag trivs så bra och det känns verkligen att detta är mitt liv och jag är hemma. Längtar dock efter mamma,pappa och Simon och det ska bli så skönt att få vara hemma ett tag. Men ändå, jag är så glad över alt här.

Love life.
Nu lite looptroop rockers så jag finner peppen!!

Over and out.
F


GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA SARA SOM FYLLER ÅR IDAG <3
Här är en gammal bild från 2008/2009(?) lovelovelove

Kommentera

Publiceras ej