Professional dreamers

0kommentarer

Kvällen bjöd på Harry Potter hemma hos Linnea i säldammen, norra fäladen. Under de första dagarna i Lund tyckte Linnea nämligen att "bussrösten" sa säldammen istället för fäladen "vaddå vilken jäkla säldamm"! Haha, så kul fortfarande.

Imorgon är det plugg.nu då vi ska få klart arbetet i lingvistik innan jullov! Packat väskan och städat idag, så snart bär det av. Har ingen dator atm då den bott hos Johanna på vildanden sen i fredags. Ska erkänna att man har fruktansvärt tråkigt utan dator.. Tur att Linnea räddade mig ikväll! :) KLARADE LINGVISTIKTENTAN ska tilläggas!!! Så jäkla gutt!! :D därför ska jag nu sussa sött i min nybäddade säng (dock vände jag påslakanet ut-och-in och jag orkar inte vända det rätt, höjden av lathet indeed!

Nu godnatt!
Over&out
F

Kommentera

Publiceras ej