Lund.

1kommentarer

Väskan är packad och nu är det bara vilka skor som ska med hem.. Stort beslut indeed.

LYCKA över att arbetet är klart! Mimmski, Johannis och Lisa har varit här all day och vi har slitit som djur. Nästan i alla fall. Mellan skrattfnatt och ätande så gick det fint! Åh vad jag gillar de tjejerna!! Linnea var förbi en sväng på glögg&saffransgott innan hon drog på fest. Kommer sakna de nissarna i jul! Jag har riktigt vant mig vid att ha dem nära och är så glad över att ha dem där!

Nu sitter jag i sängen med en kopp te och lyssnar på Melissa Horn. Kroppen känns 10kg lättare och det känns som all energi runnit ur öronen. Får plocka och städa imorgon för nu är jag helt slut.

JULLOV JUL och FINA VÄNNER! Det är lycka det!

Over and out
F

1 kommentarer

Mimmski

23 Dec 2011 14:25

Finaste Frey! God Hjul på dig! (snape, snape, serverus(?stavning) snape) DUBLEDORE!!!

Kommentera

Publiceras ej