Hatar tåg.

0kommentarer

Jag HATAR tåg. Varför går de aldrig som de ska. Nu har jag två timmar att döda i Alvesta, eller ja i och för sig är det bara en kvar nu woho. X2000 var sena redan från början, men de brukar kunna köra in den tid de missat men idag fick tågjäklet något tekniskt fel vilket ledde till att de fick sänka farten och jag missade mitt Kalmartåg i Alvesta...Buhuh. Bitter som en lite sur citron at the moment vill jag lova. Jag vill bara komma hem till Mönsterås, få krama om mamma och pappa, och ÄTA. Nu är jag hungrig på köpet haha, vilka i-landsproblem va? Jag har nämligen världens fetaste väska med mig som jag inte orkar flytta på så får nöja mig med clementiner och vatten....haha. Jag är ett riktigt SAD FACE nu.
Sista seminariet gick i alla fall kanoners, och jag hoppas arbetet blir riktigt godkänt. Kommer sakna tjejorna, var lite jobbigt att krama hejdå idag. Men nu längtar jag efter julafton med kusinligan och släkten, julmat, och få festa med gänget hemma. Måste nog åka tillbaka till Lund redan i början av V.1 verkar det som då vi fått en auskultationstid då. Får se om det blir en turochretur eller om jag stannar kvar, beror lite på om det är i början eller slutet av veckan..baha beslutbeslut.
EN TIMMA KVAR. Ska nog följa Mimmis råd och köra igång en film. Smart som jag är tog jag med mig min bärbara hårddisk så finns nog ngt där. Trött som en apa är jag med. Hahaha munterjöken Andersson till er tjänst.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej