ångestångest

0kommentarer

ÅNGEST över att jullovet slutar redan den 3e januari. Måste vara tillbaka i Lund på måndag kväll. Jäkla auskultation och logoped som inte kan göra som man vill. Men sånt är livet på en pinne.
MIMMI räkna med att jag kommer och hälsar på så fort du återvänt ifrån värmen! Även familjen Rask/Ivarsson kommer få x antal besök nästa vecka. Kommer troligtvis avlida pga ensamhet annars haha.
_____________________________________________________________________________
Ikväll blir det mat på kuggås hos tovalova och pierran, ska bli himla trevligt. Annars armbågades jag lite på mellandagsrean idag ihop med pappa och vi överlevde som tur var. Imorgon vankas bowling och en awsome utgång med gänget här hemma och det ska bli så himla roligt! Dansa loss i schlagerbaren på palace efter en bowlingsmatch=kommer inte kunna gå på torsdag, men vad gör det om hundra år? Ska ta låga skor på mig i alla fall, aldrig mer högklackat efter bowling säger jag bara! Den tabben har gjorts innan.. Nehe nu ska jag joina pappa i soffan och kolla klart på SOS, kan behöva skratta lite känner jag.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej