2011

0kommentarer

2011 kommer lätt toppa listan med ett av de bästa åren i mitt liv. Det har hänt så himla mycket bra saker och jag har tagit kontrollen över mitt liv. Även om året startade med tråkigheter och sorg så kom det mycket gott efteråt. Det är snart ett år sedan du gick bort, och vi saknar dig varje dag, speciellt pappa. Varje gång jag hör ACDC så tänker jag på dig och det är helt tack vare dig jag fick möjligheten att flytta till London. Du fixade och trixade, var alltid där och pushade. Vägrade prata svenska med mig för att engelskan skulle hålla sig färsk. Din begravning kan vara det märkligaste men även mäktigaste jag varit med om. Den var du, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det är bra där du är nu, wherever that might be. <3 .

Nu till årets bästa:
- LONDON med Sofie
- Alla galna utgångar
- The strokes
- Kaffe på smålands
- Westminster Abbey, shopen, museumet och gänget där.
- Bröllopet (englands kronprins.)
- Midsommar
- SOMMAREN (!!!!)
- Min födelsedag
- LUND - Logopedutbildningen
- alla underbara människor jag lärt känna (Mimmski, Johanna, Lisa, Linnea, Stina, Sonny och många fler)
- Nollnigen
- Östra torn
- LONDON igen
- Uppsala
- Helsingborg
- vinpimpling och crazy utgång
- Kapten röd
- JULAFTON
- Juldagen och bowlingen
2011 kommer nog vara det året som det har hänt mest på under kort tid. Jag har gått igenom alla sinnestillstånd man kan tänka sig. Men mest av allt så har året kantats utav LYCKA. Jag är så himla lycklig och glad över allt jag har och alla jag har runt om mig. Som jag har skrivit så många gånger innan! Jag trivs där jag är och mår bra.
over and out
f.
GOTT NYTT ÅR !

Kommentera

Publiceras ej